Wednesday, February 10, 2010

واقعیت ِ آفرینش :دی

18 comments:

2nya said...

اول اول اول!!!!!ا
.
=)))))))))
همینه دیگه!یه دکمه بیشتر ندارن مردا،همونم خاموش میشه کامل از کار میفتن،دیگه به هیچ دردی نمیخورن

فاطمه said...

دنیا

راست می گی مهندس
:دی

2nya said...

میگم مدیونین اگه منظور کامنت منو ناموسی برداشت کنین!!!!!!!!!!:دی
الان یه دور خوندمش حس کردم این ذهنای منحرف معلوم نیست به کدوم سمت ممکنه برن!:دی:دی

فاطمه said...

مهندس س س س س س
نه بابا

ما داریم مرد ها رو از نظر عقلی بررسی می کنیم

:دی

2nya said...

مهندس میگم مسنجر که باز نمیشه،بیا همینجا برات توضیح میدم:دی
یه کفش بنفش اورده بود زارا،تو مایه های همونی که من گرفتم فقط این یکی مخمله.بعد نیست که تازه اورده هیچی تخفیف نداره هنوز!همون شصت تومنه
خلاصه گفتم که میخواستی کیف و کفش بنفش بگیری اینم بری ببینی
.
بیار اون باقالیا رو پاک کنیم ابجی

فاطمه said...

آخ جون بنفش
راستی که کیف می خوام واسه مسافرتم
دیدی خبرم کن
راستی کفشت مبارک،باکلاس

:ایکس

2nya said...

فاطمههههههههههه من خوابم میاد در حد تیم ملی!!!ا
درس خوندم هم نمیاد اصلا
اه اه
خیلی دارم عقب میمونم از برنامم کم کم
یه هفته میخوام برم باغ اتراق کنم بشینم درس بخونم تا جبران بشه
:(

فاطمه said...

دو کیلو گرفتم آبجی،بسه؟



:دی

فاطمه said...

اوه
درس و نگو که منم عقبم
:دی

2nya said...

مهندس پایه خوابیدن هستی؟دارم دیگه شیش تا میبینم صفحه ی مونیتورو
.
میگم فک کنم از فردا شب دیگه کامل نتو بپاشونن از هم!حالا بستگی داره که بیست و دوم چه اتفاقی بیفته
اگه خیلی اتفاق بیفته که یک هفته هم از اون طرف کلا بی نت میشیم!!!ا
.
خلاصه که خدمت شوهرم سرور جان که میاد اینجا میگرده دنبال عیالش،عرض ادب دارم و امیدوارم که در این چند روزه که کلیه وسایل ارتباطی متلاشی میشه سالم و سلامت بمونه و ولنتیانش هم مبارککککککککک!:دی

فاطمه said...

باشه مهندس جان
منم برم یه لیوان چایی بخورم

شبت بخیر ر ر ر ر ر
:ایکس

2nya said...

شب بخیرررررررررررررر:ایکس فراوان

فاطمه said...

:-h

Unknown said...

این زنها که اینقد دکمه دارن،پس چرا از هیچ کدومش استفاده نمیکنن!؟!؟:دی

حیاط خلوت said...

:)))))))

حالا اين همه دكمه داره،‌كاتالوگم داره ؟

حیاط خلوت said...

دنيا و فاطي

رسماً دارم حال مي كنم با فضا
مسنجر لايو پابليك :))

حالا كفش بنفشه چه ريختي هست :دي

حیاط خلوت said...

سينا جون اون دكمه ها رو كه زنا نبايد استفاد كنن . آقايون استفاده مي كنن :))

فاطمه said...

سرور
ها مهندس
چت روم رو داری؟:دی