Sunday, February 7, 2010

آخرین تجلیل از این قهرمان قبل از خاکسپاری

19 comments:

فاطمه said...

روحش شاد
:دی

Unknown said...

چرا این بدبختو چپکی انداختن هوا!؟!؟!؟!؟



تو اون عکس های ندیدنی خودم که کامنت میذارم میگیره!!!ا

فاطمه said...

سینا

والا من چندتا کامنت گذاشتم،اونم واسه چندتا عکس
ولی هیچ کدوم نیست

حیاط خلوت said...

ااااا دنیا کو ؟
پیچوندیش سینا رو آوردی ؟

حیاط خلوت said...

آخ مغزش عین تخم مرغ بپاشه زمین بخندیم

فاطمه said...

سرور
به مهندس،سلام
عیالت هم میاد
:دی
همین جاهاست

Unknown said...

سرور؛
حقم داره والا!!!!دنیا کجا من کجا!!!!:دی

فاطمه said...

سینا
چون دوست اخوی هستی کاریت ندارم
:دی
واه واه


:دی

حیاط خلوت said...

مهنـــــدس جان
فاطی خانوم
کو پس؟
تا چند بشرم ؟ اعداد صحیح تموم شد رفتم تو اعداد طبیعی

حیاط خلوت said...

سینا
پس چی ؟

عیالم عشفم کجا ؟ تو کجا ! تازه هفته دیگه ولنتاین می خوام لاو بترکونم :))

2nya said...

ای من فدای شوهرم بشم که دنبال عیالش میگرده در به در:ایکس
چقدر محیط رمانتیکه اینجا...ای زندگی جان
.
سینا کیه؟نمیشناسم اصلا!:دی
بچه بزن کنار من اومدم!ا

فاطمه said...

دنیا

ای آقاهه می خواست یاد تو رو از ذهن ها پاک کنه

می خواست هووت بشه

:دی

2nya said...

شوهر این ولنتاین نزدیکه من تو رو شبیه خرس میبینم هی.تن بچه ها لباس قلبی کردم
خلاصه محیط عاشقیه و اینا...بقیه صحبتامونو دیگه نمیشه اینجا کنیم،این سینا میخونه درست نیست.از الان کاملا مثبت بیست و سال میشه فصا:دی

2nya said...

هووی من بشه؟مادر نزاییده اونکه هووی من بشه و جون سالم به در ببره!:دی
ولی خب....اشکال نداره فعلا
فراره منو ببره رستوران فرانسوی.نایب هم میخوا ببره تازه...تا اون موقع کاریش ندارم:دی

Unknown said...

آخ جوون هووو!!
اینقد دوست دارم!!:دی

این سرور کی میاد رو بگیرتم!؟!؟
یه زیر آبی از این دنیا بزنم.میدونی که همیشه هوو دومیه عزیزتره:دی

Unknown said...

دنیا
اون وقت نایب و رستوران فرانسوی فلافلم داره!؟!؟:دی

نذار مدرکم رو کنم که تو باید شام بدیا.اونوخ مجبوری همه رو شام مهمون کنی

2nya said...

سینا
میگم پسر میخوای که فلافل بخری بریم بشینیم تو رستوران فرانسوی بخوریم؟؟؟:دی
برای حفظ ظاهر هم دو نفری یه قهوه سفارش میدیم بعد میریزیم تو پلاستیک میبریم منزل صبح به صبح بو میکشیم!:دی

فاطمه said...

بابا ساندیچ نون و پنیر درست کنین و برین اونجا دمه در بشینین و تناول کنین
:دی

2nya said...

=))))))))))
یعنی میگی پولشو نقد بگیرم ازش؟باشه اینم خوبه:دی