Monday, February 8, 2010

عکس ِ یادگاری

14 comments:

ذهن ِآشفته said...

من عاشق این سوژه‌های خلاقانه‌ام!

تو هم که استاد پیدا کردنشون


مرسییییی

Unknown said...

اون یکی چه شاخ باحالی هم گذاشته واسه یکی دیگه!!:دی

حیاط خلوت said...

حالا اوناش به کنار
آسفالتو داری؟ چه تمیزه ؟

تازه اگه ایران بود الان با نیسان از روشون رد شده بودن

**
جدی جدی این دنیا کجاس؟ نگران شدم :دی

فاطمه said...

سرور
الان میاد عیالت:دی

2nya said...

ها من اومدم!ا
کسی نفهمیدم من خراب کاری الان اینجا؟کامنت عوضی گذاشتم یعنی!:دی

2nya said...

یه فیلمی هست مال فرار چند تا دزده که از جبوی چشم ماشین پلیس از جلوی بانک فرار میکنن؟؟یاد اون افتادم!ا

2nya said...

سرورررررررررررر
شوهررررررررررررررر
من همینجام ای پدر بچه ها!:ایکس
دارم رخت می شورم

فاطمه said...

به به
محیط خانوادگی

فاطمه said...

لژ خانوادگی

:دی

فاطمه said...

سرور

الو الو
مهندس کجایی،بیا که عیالت اومده
:D

Unknown said...

فک میکنی چرا وقتی دنیا اومد سرور رفت!؟!؟

ها!!کار خودم بود!!گفتم منو بیشتر دوست داره!!:دی

2nya said...

فاطمههههههههههه:ایکس
اینجا هستی؟
مسنجر من درسته!ولی هی میترکه واسه خودش

2nya said...

سینا؛باشه بابا تو رو بیشتر دوست داره!تو منو ببر اون رستوران فرانسوی،من خودم میگیرمت واسه سرور!:دی
(البته مگه از رو نئش من رد بشی!)ا

فاطمه said...

مهندس س س س جان
آره اینجام
بیا تو پست جدید

:ایکس