Tuesday, March 16, 2010

عکس ِ یادگاری

14 comments:

حیاط خلوت said...

دنيا كو

حیاط خلوت said...

يا حرضت عباس اين چيه :دي

2nya said...

یا قمر بنی هاشم!کوسه هم کوسه های قدیم
بهش بگین باید تو دم در بده!والا!کوسه ی دریده
.
بعد میگم حالا این کوسه ی بشکه اومده به این نزدیکی،یه سرو صدایی چیزی راه میفته دیگه.نکنه این دخرته کرَره؟!:دی
آخیییییی

2nya said...

یا قمر بنی هاشم!کوسه هم کوسه های قدیم
بهش بگین باید تو دم در بده!والا!کوسه ی دریده
.
بعد میگم حالا این کوسه ی بشکه اومده به این نزدیکی،یه سرو صدایی چیزی راه میفته دیگه.نکنه این دخرته کرَره؟!:دی
آخیییییی

2nya said...

من اینجام شوهررررررررررررررر:ایکس
تو کجایی تا این وقت شب؟!:دی
شوهر کار بد نکنی ها!خدا شاهده من از اون زنا نیستم ها،با شلاق میزنم همچین که به استیک تبدیل بشی
:دی

حیاط خلوت said...

اي واي زن تو هم بيداري
؟
نه كار بدي نمي كرد شوهر داشت وب بچه ها رو مي خوند و پست مي ذاشت
جات خالي بود كه اول شي
البته توفيري نداره جمع خونوادگي من و تو نداره ما دو تايي يه تيميم كه بزنيم تو دهن سينا كه اول نشه :دي

حیاط خلوت said...

اين دختره هم مشنگه انگار. شيش و بش مي زنه يه جورايي چشماش كوچيك بزرگه دقت كن
حق داره خب نفهمه اون نره غول پشت سرش داره آفتاب بالانس ميزنه

Unknown said...

بابا این عکسه خالی بندیه
عمرا تو دم ساحل که عمقی نداره کوسه نمیتونه این جوری بپره

Unknown said...

حالا کوسه رو بی خیال!!
چی داداش!؟!؟
دو تا ضعیفه اون وقت شب داشتن چی غ... میکردن این دور و بر!؟!؟ها!؟!؟
خجالتم خوب چیزیه!؟!؟نصفه شبی بیدار موندن که من اول نشم!!ها!؟!؟:دی

2nya said...

=)))))))
ها شوهر راست میگی!همچین زدیم تو دهنش که فکش چسبید به کف پاش.همینه!ا
من و شوهرم یک تیمیم!با بچه ها البته

حیاط خلوت said...

داشتی سینا خان ؟ نه جون من داشتی ؟ هماهنگی رو حال کردی ؟
از فیلم ایتالین جاب هم هماهنگتر عمل می کنه . یعنی تیم داره قوی عمل می کنه ها

شومام بکش کنار بذا هوا بیاد وگرنه دماغتو می گیرم می کشم که جونت درآد
B-)

حیاط خلوت said...

جهت اطلاع اینجا یک ضعیفه با شوهرش بودن اینجا
:-{
:-)

اون بالاییا ما دوتاییم


می گم کم کم اینجا کار به چاقو کشی می رسه فاطی به نظرم وبتو تنظیم خصوصی کن که سینا نتونه بیاد :دی

Unknown said...

@دنیا و سرور و هر کی دیگه از این دور و بر رد میشه!!

سووووووووکسید بابا!!:دی

Unknown said...

@فاطمه

این اراذل و اوباش کیه راه میدی تو پیجت!؟!؟چاقو میکشه واسه من!!بندازشون بیروووون!!:دی