Thursday, March 11, 2010

روشی ابتکاری برای خوراندن غذا به بچه ها

16 comments:

2nya said...

ها من به بچه های دوستم همینجوری غذا میدم!!!=))))))))
یعنی حال آدمو بهم میزنن تا یه قاشق بخورن
البته اولش از این تکنیکای هواپیما میخواد بیاد تو دهنت بشینه و ...استفاده میکنم،بعدش مجبور میشم از تکنیک نگاه های خشم آلود استفاده کنم.بعدش هم دیگه کار میرسه به جایی که بگم بچه بخور یا میزنم تو دهنت حالت جا بیاد!:دی
البته این تکنیک اخر رو هنوز عملی نکردم و در حد فرضیست فعلا!یه بچه ی بی صاحاب میخوام که روش تست کنم:دی

2nya said...

البته بچه های ما باید هواپیما و فرودگاه و اینا رو تجسم کنن خودشون!اینا دیگه قشنگ عملیش کردن

2nya said...

مهندس یکی از پیدا کن ببریم کتابخونه با خودمون سرمون گرم بشه

2nya said...

ببین مهندس!یه بلاگ گذاشتی قبل از این که پاکش کردی و فکر کردی ما نمیفهمیم!:دی
کلا خدا ریدر رو واسه همین درست کرده!:دی
چرا پاکش کردی؟باحال بود خبرش.منم که عاشق کفششششششششششششش:ایکس
دزده شماره نداشت؟

Unknown said...

این بچه ها هم که بیشتر شدن بازیچه ما بزرگترا!!ا

حیاط خلوت said...

البته من تخمين مي زنم در آينده بچه هاي ما به خودمون اينطوري غذا بدن چون اصولاً م كار داريم و نداشته باشيمم پاي اينترنتم وقت نداريم ازين دلقك بازيا در بياريم!

فكر كن صبح جمعه كه ما ديشبش تا تيغ آفتاب آنلاين بوديم،‌افتاديم تا خرخره خوابيم بعد بچه تالاپ تولوپ مياد بالا سرمون ننه بابا پاشيد صبحونه گذاشتم ،‌شيرمم خوردم آروغمم زدم . پاشيد هواپيما داره مياااااااااااااد مامان دهنو وا كن آآآآآآآآ

حیاط خلوت said...

چاكر هم دوستان كلهم اجمعين

مي گم فاطي اين كنار وبلاگت داره كم كم تبديل به باغ وحش مي شه

حیاط خلوت said...

راستي عيال راس مي گه چرا بلاگو پاك كردي ؟ نميدوني ما ريدر ميدر داريم ؟ البته منظورم توات نيستا ريدر يعني گودر
:D

Unknown said...

آره سرور راست میگه
مخصوصا از وقتی که وبلاگ "حیاط خلوت" رو لینک کردی بیشتر شبیه باغ وحش شده!!!!:دی

حیاط خلوت said...

=))))))))))))
سيناسيــــــــنا
بعد مي گه من كجا فحش مي دم
تو رو خدا ببينيد همه تون شاهد باشيد

خيلي هم دلت بخواد
البته راست مي گه
از وقتي تو حياط خلوت اين "نوشته هاي نخواندني " لينك شده ،‌حياط تر و تميزمون شده آشغال دوني و سوسك دوني

Unknown said...

فحش نبود که
باغ وحش یه مکان علمی-فرهنگی-هنریه!!از این تعریف بالاتر!؟!؟

بابا اون حیاط خلوت از اولشم بی در و پیکر بود و انواع اقسام جک و جونور توش وول میخورد الکی ننداز گردن نوشته های نخواندنی

حیاط خلوت said...

آخه ما همون جك و جونوراشو دوست داريم


**
هوووووق! چاپلوسيمو

Unknown said...

پس ببین نوشته های نخواندنی چه صفایی داده به حیاط خلوت!!:دی

فاطمه said...

بعد از سلام و خوشامد گویی باید بگم اون پست رو که گذاشتم دیدم عکسش نیست و گمش کردم و اینا و اینا

ذهن ِآشفته said...

مامان من صداش رو در میاورد

بــــــَـــبووووووووووووووووو

بــــــَــــــــــبوووووووووو

یادش به خیر :دی


یادمه ها :دی

فاطمه said...

=))