Friday, July 2, 2010

نکاتی در مورد نزاع خانگی(قابل توجه آقایون:دی) !ا

بدون شک برای هر مردی در طول زندگی مشترک حداقل یکبار اتفاق افتاده که بر سر یک مساله مالی یا خانوادگی و یا هر مورد دیگری با همسرش به مشاجره بپردازد و چه بسا در اکثر مواقع این مشاجرات به زد و خورد نیز منتهی می شود !
حالا شما بعنوان یک مرد خانه ، چنانچه مشاجره لفظی تان با عیال محترمه به زد و خورد بینجامد به نظرتان بهترین کار کدامست ؟! یا بگذارید سوالم را بهتر بیان کنم ، چنانچه اکنون بر روی مبل لم داده اید و عیالتان با چهره ای بر افروخته و تغییر رنگ داده شده به رنگ سرخ ! و با در دست داشتن اشیایی از قبیل ساتور ، کارد آشپزخانه ، وردنه ، ملاقه ، چنگال و ... در حال نزدیک شدن به شما جهت آغاز عملیات اجرایی مشاجرات لفظی دقایق قبل و به عبارتی اقدام به ضرب و جرح شما می باشد ، شما بعنوان یک مرد که نماینده ای از جامعه کثیر التعداد ذکور اجتماع می باشید چه عملی در جهت حفظ جان خود و مهمتر از آن آبروی خود و دیگر مردان انجام خواهید داد ؟!
مسلما در طی قرون و اعصار گذشته ، تجربیات فراوان در این قبیل موارد نشان داده است که بد ترین و منفور ترین کار ، همانا ایستادن و مقابله کردن و دفاع در مقابل حمله عیال است که این روش پس از مشاهده نتایج اسفبار آن بر روی جسم و روح مردانی که این گزینه را انتخاب کرده بودند به کلی از ردیف راهکارهای پیشنهادی به مردان متاهل خط خورد !
و اما با توجه به آنچه در بالا گفته شد و منتفی بودن گزینه ایستادگی و دفاع متقابل ، ممکن است این توهم برای آقایان بوجود آید که ، پس تنها راه ممکنه در این مواقع ترجیه دادن فرار بر قرار می باشد و بعبارتی خالی کردن میدان مبارزه !
در طول سالهای سال ، از آشنایی حضرت آدم با همسرشان حوا تا کنون ، به ندرت و در موارد قلیلی ، راهکار فرار از صحنه توسط آقایان سبب سالم ماندن آنها شده است که در همین موارد اندک هم تبعات ناشی از فرار آنها مثل ریخته شدن آبرویشان در در و همسایه و فوامیل وابسته به جهت چوقولی دادن و تعریف نمودن واقعه فرار توسط عیال مربوطه به اشخاص مذکور ، اثر مخربی که بر روی روح و روان و رگ غیرت مرد فراری خواهد داشت ، بیشتر نباشد کمتر از اثرات ضرب و شتم نخواهد بود .
چه بسا که در موارد متعدد دیده شده که روی آوردن آقایان به راهکار فرار در مواقع نزاع های خانگی سبب شده که صدمات ناشی از برخورد اجسام و اشیاء و یا اعضای بدن همسرشان با آنها ، جراحات شدید تری را بر جسم این مردان به دنبال داشته باشد .
زیرا همگان بر این نکته واقفند که فرار به معنای پشت کردن به طرف مقابل و دویدن به سوی راه گریز می باشد که در اینگونه موارد۳ دلیل عمده سبب تشدید صدمات وارده بر مرد خواهد شد :
۱ – اصولا خانومها به هیچ عنوان تابع قواعد اخلاقی – نزاکتی حاکم بر مبارزات تن به تن نمی باشند و لذا اگر شوهرشان را در حال فرار ببینند بدون هیچگونه عذاب وجدان ، از پشت نیز به او خنجر یا هر جسم سخت دیگری خواهند زد و اگر مردان خلاف این نظر فکر کردند به آنها توصیه می شود که از این پس کمتر فیلم هایی با موضوعیت لوتی مسلکی و با مرامی و جوانمردی تماشا کنند !
۲ – به دلیل اینکه در اکثر موارد در مبارزات رو در روی زن و شوهر ، نگاههای التماس آمیز مرد در چشمان همسرش سبب زنده شدن حس عاطفه مادرانه که در هر زنی بصورت بالقوه وجود دارد می شود و منجر به گذشت خانوم از گناه آقا خواهد شد ، لذا این گزینه در مورد فرار منتفی است زیرا پشت کله مرد چشمی ندارد که بخواهد به چشمان همسرش زل بزند و این ، کار خانوم را در به انجام رساندن هدفش آسانتر خواهد کرد !
۳ – وجود نقاط حساس بدن مثل کمر ، ستون فقرات ، نخاع ، لب پس سری مغز و ... در ناحیه پشت هر شخص سبب خواهد شد که در هنگام فرار ، اجسام پرتابی از ناحیه خانوم به هر نقطه از بدن آقا که برخورد کند صدمات شدیدتری را موجب گردد مضاف بر اینکه پشت کردن به همسر و فرار نمودن در مواقع احساس خطر موجب می شود که در مواردیکه دعوا منتهی به پرتاب مرد از پنجره و یا درب منزل به بیرون خواهد شد ، شخص مذکور با ناحیه صورت با زمین برخورد کند که این امر نیز سبب بروز صدمات جبران ناپذیری در نواحی حساس صورت از قبیل بینی ، چشم ، دهان ، فک و ... خواهد شد !
لذا با توجه به آنچه گفته شد ، تنها راه سالم ماندن آقایان این است که به هیچ عنوان نگذارند که اصلا کار به زد و خورد بکشد چون در این صورت آنها متضرر اصلی خواهند بود و اگر هم روزی روزگاری به هر دلیلی مشاجرات لفظی شما با همسرتان به نزاع و درگیری منتهی شد بدانید و آگاه باشید که جان سالم به در بردن شما فقط و فقط به یک عامل بستگی خواهد داشت و آن هم آشنایی و مهارت شما در فنون جا خالی دادن می باشد !!!ا

14 comments:

2nya said...

واستا الان چت رومش میکنیم!!!:دی

2nya said...

یا قمر بنی هاشم!!!!!!!!!!چه حشن بود مهندس!!!خون گرفته جلوی چشمامو الان:دی

2nya said...

والا مهندس من فک میکنم این از ...یه منظور بی ادبی ای داشت!!!!!:دی
فک کنم سانسور داشت میکرد!ا

فاطمه said...

نه،خشن نبود مهندس
:دی

2nya said...

اصلا مردو باید زد
به خصوص مردی که فرار میکنه
مرد باید مرد باشه!بشینه روی زمین،سرشو خم کنه و بگه بزن بکش منو
;;)

فاطمه said...

نه نه
+18 نبود
:دی

2nya said...

باور کن بود
بگم؟؟؟
بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
:دی
به هر حال یه استراتژیه نهی جان اینم

2nya said...

من همیشه فک کردم که میشه بشقاب ها رو کوبند روی زمین
بعد شوهره رو هول داد روی تیکه هاشون
نمیدونم چرا این صحنه به نظرم خیلی کارا میاد!:دی

فاطمه said...

نیدونم
:پی

Unknown said...

دلتان خوش باد!!:دی

2nya said...

اینا اثرات کارتون
happy tree frindse
:دی

یادته نهیییییییییی؟؟؟
با همدیگه شبا میشستیم دانلود میکردیم؟

فاطمه said...

این روش کمی وقت گیره
ولی در روش مذکور،یه قابلمه پرت می کنی و تمام

:دی

فاطمه said...

آره ه ه ه ه ه ه
وای یادش بخیرررررررررر

Unknown said...

بشقابو رو میشه کوبید زمین ولی بعدش پای خود زناست که میره روش