Monday, January 4, 2010

خاطرات





یادش بخیر،سخت بود ها
:دی

15 comments:

2nya said...

هی روزگاران قدیم!ا
من شاگرد خنگی بودم اون اولا.البته بعدش هم همیشه خنگ موندم اما خب یاد گرفتم با چیزای دیگه جبرانش کنم
موفق هم شدم.کلی مدرک شاگرد اولی دارم مهندس!افتخار کن و اینا:دی

فاطمه said...

دنیا
من همه جوره به تو افتخار می کنم.اصلا واژه افتخار رو واسه تو ساختن
:ایکس

2nya said...

وای فاطمه من جدول ضرب رو هم یاد نمیگرفتم!!!بعد مامانم باهاشون آهنگ می ساخت برام بعد با آهنگ و نت و ...یاد میگرفتم
بعد مثلا یکی دیگه از شاهکارای من اینه که تا راهنمایی ماه های سال رو بلد نبودم!!بعد نمی شد باهاشون اهنگ ساخت چون اهنگه هر دفه عوض میشد طبق وضع هوا

خلاصه که من برای هر چیزی به اهنگ داشتم!الان ولی دیگه اهنگ نمیسازم برای هر چیزی،همه چیز دیگه به کل شبیه اهنگ میاد برام=))

فاطمه said...

دنیا
بابا موسیقی دان
:دی
اسم منو با چه آهنگی یاد گرفتی؟
:پی

2nya said...

آره دیگه!اصلا این از مشخصات موسیقی دانای بزرگ مثل من و موزارته!میگی نه از خودش بپرس:دی
با اهنگ سلطان قلب ها!!!ا=))))

فاطمه said...

:ایکس س س س س س س

حیاط خلوت said...

اجازه اين جا چت روم مي باشد آيا ؟
:D

حیاط خلوت said...

با عرص ادب خدمت حضار اعم از عيال مكرمه و صابخونه محترمه
عارضم كه
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخي ي ي ي ي ي ي
شايد باورت نشه اما دقيقاً همين چند روز پيش داشتم دقيقاً به همين صفحه كتاب فكر مي كردم
يادش واقعاً به خير.. اصلاً انگار براي دوران ماقبل تاريخ و پارينه سنگي بود اون سالهل :))
الان تكنولوژي و زرق و برق ما را در ربوده

Unknown said...

این صفحه آموزش حرف "ی"بود یا حرف "س"
باور کن تعداد "س" بیشتر بودا!!ا
جالبه وقتی همون موقع اینا رو میخوندیم هر چی فحش بود نثار گرد آورندگان کتاب میکردیم!!ولی حالا که کتاب بچه هارو میبینیم میگیم:هه اینا!!یادش به خیر!!ا

2nya said...

سرور=)))))))

آره یه چیزی تو همین مایه ها!بعضی شبا که از شدت پوسیدن به همه جامون فشار میاد میگیم چه کنیم چه نکنیم،تصمیم میگیریم که فاطمه بیاد یه بلاگ اپ کنه و ما ازش به جای چت روم استفاده کنیم!ا
لازم به ذکر است که ما از لحاظ روانی در سلامت کامل به سر میبریم!:دی
حالا من که خدایی نه زیاد،ولی فاطمه سالمه سالمه

فاطمه said...

سرور
خوش اومدی:دی
چه تفاهمی
;;)

آقا سینا
حرف ی :دی

دنیا
:ایکس س س س

حیاط خلوت said...

@ دنيا

:))
بله كاملاً همزماني تابلوئه ... خوب ما هم بازي.. حالا بذار كنكوووووووووور بدم بذاااااااااااااار
اينجا رو مي كنيم بدل 360 اصلاً
همينطوري زرت زرت كامنت B-)

حیاط خلوت said...

@ صابخونه

مرسي ي ي ي ي ي ي ي
:ايكس و ايگرگ

اي بابا من هستم كه مهندس
تو هم كي :ا مهندس چرا بنزين تموم شد
مي شي و بنزين گوشيت فينيش ما هي الووووووو الوووووووووووووو

حیاط خلوت said...

راستي مهندس ما نبايد ريخت شما رو ببينيم
دنيا عيال ؟
تو يه چيزي بهش بگو
يه عكستو بفرست واسمون خوب دلمون پوسيد

با صفايي دلمون مي كشه ديگه

اي ميلم تو پروفايلم هست

فاطمه said...

سرور
اولا ببخشید که دیر جواب دادم:دی
باشه عزیزم به عیالت سپردم