Thursday, October 22, 2009

university ( یا همون یونی ور سیتی :دی )

9 comments:

حیاط خلوت said...

سلام خانوم
بايد خودتون گرفته باشين. مسابقه س ناسلامتي :D
در ضمن مهندسم خودتي

***

اينا تلفات راند آخر كلاسا هستن هنگام عصر ؟:دي
باور كن يكي از كلاساي ما هم همينطوري بود
=)))

فاطمه said...

سرور مهندس
البته ممکنه کلاس 8 صبح باشه

Unknown said...

کی خوابمون برد خودمون نفهمیدیم!؟!؟:دی

2nya said...

فاطمهههههههههه:ایکس
من و تو کجاییم تو این عکس پس؟:دی

ذهن ِآشفته said...

یادش به خیر همشیره

میان ترم که داشتم یا حتا پایان ترم، نصف شب آنتراگگت میومدم پیج تو

چه حالی می داد

فردا باز میان ترم دارم

جات هم خیلی خالیه این طرفا

از طرف من بگو همتا ماچت کنه

دعا کن برام

این لامصبم آپ کن دلمون پکید

فاطمه said...

آقا سینا
سلام،خوش اومدین
شما 12دقیقه بعد از ورود استاد خوابتون برد
:دی

دنیا
من و تو خب داشتیم عکس می گرفتیم دیگه
:ایکس

اخوی
سلاااااااام،خوبی؟چه عجب
ایشالا نمره ی پاسی بگیری
***************

ببخشین دیر جواب دادم

ذهن ِآشفته said...

مرسییییییییی همشیره

بد نبود

خیلی هم خوب نشد البته


باز کارم افتاد به پایان‌ترم! :دی

ذهن ِآشفته said...

ما که همیشه یاد سرکار همشیره بانو هستیم!

گفتم شاید تو منو کلن فراموش کرده باشی :دی

فاطمه said...

باز من ای طوری فکر می کردم
:دی